Lue keskustelun säännöt.
Milloin synnytys katsotaan alkaneeksi?
Kommentit (2)
27 tuntia, papereissa kestona lukee 9 tuntia :D Eli ihan eka supistuksesta eivät näköjään laske. Ponnistelin myös kolme tuntia, mutta ponnistusvaiheen kestoksi on merkitty tunti jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
omaa synnytysepikriisiäni, mun synnytys oli merkitty alkaneeksi siitä kellonajasta, jolloin soitin kelloa ja kerroin kätilölle, että supistukset ovat nyt kipeitä. Olin siis osastolla vesien menon takia.