Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi häät sulhasen tapaan tulee osissa

Vierailija
28.03.2012 |

ärsyttävää. se ei todellakaan ole semmonen ohjelma mitä seuraa toistuvasti. sitä kattoo jos sattuu telkkarin aukasemaan eikä muutakaan just tule. ärsyttävää että yhden parin häävalmistelut ei voi tulla yhteen putkeen. sit tulee nähtyä jotain pätkiä. ok, varmaan yksi tarkoitus olis saada ihmiset sit palaamaan tv:n ääreen ja nimenomaan saada oikeesti seuraamaan sarjaa. Mut ei ainakaan mun kohdalla onnistu ollenkaan.

Ei mikään oikea ongelma, mietin vaan kun tuli tuossa äsken puolella silmällä muuta touhutessa vilkaistua sitä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi mun mielestä sitä on venytetty suotta niin moneen jaksoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi