Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
2 pv -2,3 kg??
06.04.2012 |
No okei, kävin edellisen kerran vaa'alla ke-to yönä ja nyt äsken.
Oon vaan vetäny tän pari päivää roskaruokaa, mut ilmeisesti sit liikkunu kuitenkin niin paljon huomaamattani, ettei paino mennytkään ylöspäin.
Ja joo, jotain nesteisiin liittyvää toi varmaan on, mutta näyttää hassulta Wii:ssä :D
Kommentit (2)
normaalisti vuorokauden aikana jopa muutaman kilon. Joten laihtumisesta tuossa ei ole kyse vaan toinen paino täydellä vatsalla ja toinen tyhjällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tää aamupaino oli 54,7, pituutta 163.