Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä helv... Iän myötä (nyt olen 41v) kuukautiskierto lyhentynyt! Ennen 32, nyt 26-29.

Vierailija
28.03.2012 |

Hormonikierukka ollut 1,5 vuotta ja kuukautiset tulevat säännöllisesti joka kuukausi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä merkkejä on kuukautiskierron lyheneminen muutamilla päivillä.

Vierailija
2/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ennen yli 30 pv:n kierto alkoi siinä neljänkympin ylitettyäni lyhentyä. Nykyään on aika säännöllisesti 28 pv. Varmaan on jo parin vuoden ajan mensut alkaneet torstaisin ;-). Valitettavasti myös vuoto on ennemminkin lisääntynyt kuin vähentynyt. Menee aina joka neljäs viikonloppu hukkaan ainakin avioelämän osalta :-(.

Vierailija
4/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 44v ja nytkin oli taas normaalin 31-32 päivän sijaan lähes 40 päivää. Nuorempana tuo 40-42 oli vakio, synnytysten jälkeen tasoittui tuohon 31-32.



Ja ainakaan nämä eivät niukkene - tuleeko minusta nyt hedelmällisempi? Pitäisikö harkita lisääntymistä? (juu, ei todellakaan) :)

Vierailija
5/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti myös vuoto on ennemminkin lisääntynyt kuin vähentynyt. Menee aina joka neljäs viikonloppu hukkaan ainakin avioelämän osalta :-(.

Onks sun miehes joku keskenkasvuinen pikkupoika vai?