Lue keskustelun säännöt.
Nyt naiset eivät enää
Kommentit (5)
sillä perusteella että on ottanut papin vihkimyksen ja kutsttu seurakuntapastoriksi, tuntuu liian kovalta rangaistukselta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ymmärrä mikä tarve on tehdä raamatun sanan vastaan asioita.
En koe, että lestadiolaiset naiset olisivat yhtään huonossa asemassa. Päinvastoin. Heillä on suunnaton rikkaus monessakin asiassa. Voi kun tietäisitte. Jumalan sanan ja tahdon mukaisesti eläminen tuo suuren siunauksen tässä maailmassa. Eikä heidän tarvitse vaieta.
Onnellista elämää kaikille!
joka sopii yhtä hyvin miehille kuin naisille. Luonne ja sopivuus siinä on tärkeämpää kuin se mitä on jalkojen välissä.