Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko hauskaa jos sinulla olisi lapsesi ikäinen sisko- tai velipuoli?

Vierailija
16.02.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mulle, mutta lapseni mieleen se voisi olla.

Vierailija
2/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta asenteestahan se on aika usein kiinni kuinka tulee toimeen kenenkin kanssa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mukavaa.

Vierailija
4/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kolme vuotta nuorempi poika ja meistä se on kyllä ollut ihan hauskaa.

Varsinkin teini-iässä, kun jotkut luulivat minua hänen tyttöystäväkseen ja hän korjasi, että ei kun se on mun täti =)

Vierailija
5/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempi....

Vierailija
6/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin isäni olisi saanut lapsen 59-vuotiaana, ei kai ihan hirveän tavatonta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan mukavaa, lapseni on 20 vuotias niin olisi kivaa jos olisi nuoria ihmisiä ympärillä ja voisi heidän kanssaan tuntea itsensäkin nuoreksi.

Vierailija
8/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en panisi pahitteeksi jos minulla olisi enemmän sisaruspuolia (vanhempani ovat eronneet ja olen lapsista nuorin). Omilla lapsillamme on vain muutama serkku joten lapsetkin varmasti tykkäisivät kun olisi enemmän samanikäisiä sukulaisia.



30 vuotta itseäni nuorempi sisarus varmaankin tuntuisi enemmän "kuin omalta lapselta" kuin sisarukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äitini ryhtyisi supersynnyttäjäksi ja pyöräyttäisi lapsen vielä näin viisikymppisenä. Voisi olla lähinnä outoa.

Vierailija
10/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ja tätitettävä ovat parhaita kavereita keskenään, ikäeroa heillä on 3kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei onnistu enää äidiltäni ja isäni olisi kolmen vaari ja isä samaanaikaan.

Vierailija
12/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekisin kyllä kaikkeni jotta kakara joutuisi sosiaalitanttojen hampaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v, 12 v, 9v vai 1 v?



Äitiäni yritin saada tekemään vielä lapsen silloin kun tein esikoisen, mutta ei se perskule jaksanut.

Vierailija
14/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorimmalla siskopuolellani ja omalla lapsellani on 1v 10kk ikäeroa :)



ovat kyllä vielä niin pieniä (omani alle 1v), ja siskoni on hirmu mustasukkainen isästämme eli lapseni ukista :D vaan eiköhän niistä hyvät kaverit tule kunhan vähän kasvavat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäni yritin saada tekemään vielä lapsen silloin kun tein esikoisen, mutta ei se perskule jaksanut.

[/quote]


Vierailija
16/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsingistä?

Vierailija
17/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin juuri mennyt naimisiin ja äitikin oli vasta vähän päälle 40 ja onnellinen nuoren avomiehensä kanssa. Mutta ei se äiti enää uskaltanut mennä ajatusta pidemmälle. Äidin avomiehellä ei ole lapsia, mutta meidän poika on hänelle kuin oma lapsenlapsi. Nyt aika on ajanut jo sen ajatuksen ohi. Isäkin taitaa nauttia enemmän vaari kuin isän roolista ikinä.

Vierailija
18/18 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on paras ystäväni ollut lapsuudesta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan