Lue keskustelun säännöt.
Saako jostain jääkaappiin sellaista puolikasta hyllyä
11.12.2011 |
erikseen vai onko vain jääkaappien "lisäosa"? Entä pulloritilä, joka roikkuu yläpuolisessa hyllyssä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla