Lue keskustelun säännöt.
Missä joulupata ketju?
Kommentit (2)
jos 2 muutakin innostuisi niin pääsisimme etusivulle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänjos 2 muutakin innostuisi niin pääsisimme etusivulle.
haulla löysin mutta sivu lienee poistettu. Huomasin potin av-mammat ja papat. Itse lupasin potin perustaa, mutta sitten tuli kiireellinen työtehtävä ja se jäi.