Lue keskustelun säännöt.
jos eka mies ollut nörtti ja muuten vaisu mieheksi
11.12.2011 |
niin oiko saada parempaa miestä toisella kierroksella? Onko kokemusta? Siis miehekkäämpää.
Kommentit (2)
mulla on sen nörttimiehen kanssa ne lapset
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ex oli aika lammas, lapseni isä sen sijaan riittävän miehinen.