Koska Suomen asioista on päättämässä sellaiset tollot kuin Katainen ja Urpilainen
niin melkeinpä tässä toivookin jo sitä, että päätösvalta siirtyisi EU:lle...
Kommentit (19)
Persut olisi hallituksessa, jos Katainen ei olisi vaatinut heiltä sitoutumista rahat EU:lle -politiikkaan.
Kaikki varteenotettavat puolueet ilmoittivat vaalitenteissä sitoutuvansa rahat Eu:lle politiikkaan :). Vain persut voi olla niin helvetin tyhmiä etteivät tästä osaa laskea yksi plus yksi. Kuvitteliko Timo Soinin kaltainen vanha kettu että persut saa yli 50 prosenttia äänistä? Että kaikki muut puolueet onkin sit yhtäkkiä vaalien jälkeen että juu, kyllä me nyt välittömästä käännetään kelkkamme ja teemme kuten te persut haluatte, eli siirrytään markkaan ja kieltäydytään osallistumatta eu:n tukimekanismeihin. JUST. Timo Soini tiesi TARKALLEEN ettei hänen linjauksillaan tulla menemään hallitukseen. Piste. Hän olisi voinut vaaliohjelmansa toisin muotoilla, kuten esim. siten että teemme kaikkemme estääksemme blaa blaa, mutta että sisäpoliittiset kysymykset ovat meille niin tärkeitä että menemme silti hallitukseen. Ja hallitusneuvottelijathan oikein ojensi Soinille kaikenlaisia poikkeusmahdollisuuksia eu-juttujen suhteen, mutta eivät Soinille kelvanneet.
Soinin linja on osoittautunut oikeaksi ja Kataisen linja vääräksi. Mitäs siihen sanot?
Ja hallitusneuvottelijathan oikein ojensi Soinille kaikenlaisia poikkeusmahdollisuuksia eu-juttujen suhteen, mutta eivät Soinille kelvanneet.
Joo just. Tosi hyvä poikkeukset olikin... Persut olisi saanut äänestää kaksi kertaa vastaan, sen jälkeen olisi pitänyt noudattaa kiltisti Kataisen käskyjä.
No haloo haloo Soinin linja on osoittautunut oikeaksi ja Kataisen linja vääräksi. Mitäs siihen sanot?
Eihän Soinilla ole mitään linjaa. Ei hänellä ole yhtään mitään ratkaisuehdotuksia. Hän sanoo vain, että kaikki on väärin. Tosiasia on, että Suomi olisi ollut konkassa, jos olisi jäänyt EU:n ulkopuolelle ja EU sekä euro ovat tuoneet meille todella paljon hyvää, kun taas EU:n ja euron hajoaminen tietäisivät pelkkää huonoa. Soini ei voi sanoa tätä ääneen, koska se karkoittaisi äänestäjät.
Ja hallitusneuvottelijathan oikein ojensi Soinille kaikenlaisia poikkeusmahdollisuuksia eu-juttujen suhteen, mutta eivät Soinille kelvanneet.
Joo just. Tosi hyvä poikkeukset olikin... Persut olisi saanut äänestää kaksi kertaa vastaan, sen jälkeen olisi pitänyt noudattaa kiltisti Kataisen käskyjä.
Minä en nyt tässä kritisoi sitä ettei persut menneet hallitukseen vaan sitä, että Soini tieten tahtoen antoi ymmärtää että hänen linjauksillaan sellainen olisi edes MAHDOLLISTA. Niin että noloakin nolommat tuoreet persuedustajat hoki vaalien jälkeen sormi ojossa että muitten syy ettei meitä PÄÄSTETTY hallitukseen. Niinpä niin. Kun ehdot oli etukäteen laitettu sillä lailla ette se tulisi olemaan täysin mahdotonta. Timo Soini ei tehnyt selväksi että persut on vain ja ainoastaan Eu-kritiikkipuolue, jolla ei oikeasti ole mitään muuta agendaa. Sen sijaan Soini lupasi sisäpolitiikassa kuut ja tähdet taivaalta ja imuroi näin niitten äänet joille ei ole kauhalla annettu.
kun suuri idolisi Katainen on sählännyt Suomen asiat, mutta ei se silti ole Soinin vika.
verrattuna Mari Kiviniemeen, Katainen puhuu asioista selkeästi ja ymmärrettävästi. Suosittelen kaikille, myös persuille!
sille on opettanut. Eihän se itse mitään niistä ymmärrä. Jos joku kysyy jotain, mitä ei ole "käsikirjoituksessa", niin menee ihan sekaisin raukka.
sille on opettanut. Eihän se itse mitään niistä ymmärrä. Jos joku kysyy jotain, mitä ei ole "käsikirjoituksessa", niin menee ihan sekaisin raukka.
Mä en ole mikään kokoomuksen ylin ystävä, mutta luuletteko te että tällainen paskapuhe uppoaa keneenkään muihin kuin persuihin? Suomalaiset yli puoluerajojen on olleet gallupeissa sitä mieltä että Katainen pärjää hyvin. Viimeisimpänä osoituksena se että gallupissa kokoomus oli taas petrannut ja persut pudonneet.
mikä se mahtaa muuten olla? Osaa valmentaa ihmiset niin hyvin, että he todella oppivat ne asiat, mistä puhuvat.
mikä se mahtaa muuten olla? Osaa valmentaa ihmiset niin hyvin, että he todella oppivat ne asiat, mistä puhuvat.
Onko sulle oikeasti joku yllätys, että Katainen on vain kauniit kasvot, joita taustavoimat liikuttelevat?
mikä se mahtaa muuten olla? Osaa valmentaa ihmiset niin hyvin, että he todella oppivat ne asiat, mistä puhuvat.
Onko sulle oikeasti joku yllätys, että Katainen on vain kauniit kasvot, joita taustavoimat liikuttelevat?
kuten muutkin hompanssit.
Fiksun ihmisen merkki on, että hän kerää ympärilleen porukan, joka hankkii tietoja ja käsittelee niitä ja tekee niistä johtopäätöksiä ja etsii toimintatapoja. Tiedän yhden puolueen ja pääministerin, joka tekee niin, ja toisen puolueen, joka ei tee niin, koska puheenjohtaja ajattelee tietävänsä kaiken...
Yritettiin kyllä kovasti saada asioista päättämään Soini mutta se juoksi puskiin niin nopeasti, ettei kukaan edes kunnolla ehtinyt nähdä.
Niin ja jos ihan totta puhutaan, niin Soinia ei otettu hallitukseen, koska hän ei suostunut sitoutumaan Kataisen "kaikki rahat ja valta EU:lle"-politiikkaan.
ei tulla menemään. Siinä mielessä se mitä se antoi kannattjiensa ymmärtää oli PETOS. Soinin olisi pitänyt tehdä kannattajilleen selväksi että persut on yhden asian puolue ja sitten jättää kaikki meuhkaaminen muutoksentekemisestä väliin, kun ei ollut minkäänlaista aikomustakaan hallitukseen mennä. Mutta kun kas, rehellisyydellä ei saa valtaa, joten...
niin melkeinpä tässä toivookin jo sitä, että päätösvalta siirtyisi EU:lle...
sinähän se olisit parempi ministeri... LOL!
Minä taas toivon että kaltaisesi eivät saisi enää äänestää.
Demokratia on älytön juttu! Koko tasavalta on kriisissä. Ajat koittavat jollekin diktaattorille, jos Ruotsin kunkku ei rupea täälläkin hallitsemaan. Ja karmeaa, jos Ruotsin kunkku on vaan pelle ja kansainvälisen mafian juoksupoika ja roskaväen se on päästänyt jo ihan kotiovelle. Sillä on nyt kyllä todella suuret huolet! Ja lapset ovat järjestämässä sinne vallankumouksen naimakaupoillaan!
Se siitä, heh, heh... tuli taas kerrottua iltapäiväsatu Suomen kansalaisille.
mutta se juoksi puskiin niin nopeasti, ettei kukaan edes kunnolla ehtinyt nähdä.
Paavo Väyrynen osaa kaikista parhaiten. Paavo Väyrynen on se, joka äänestetään apuun! Väyrynen todellakin hoitaa hommat niin hyvin kuin mahdollista!
Yritettiin kyllä kovasti saada asioista päättämään Soini mutta se juoksi puskiin niin nopeasti, ettei kukaan edes kunnolla ehtinyt nähdä.
Niin ja jos ihan totta puhutaan, niin Soinia ei otettu hallitukseen, koska hän ei suostunut sitoutumaan Kataisen "kaikki rahat ja valta EU:lle"-politiikkaan.
mutta se juoksi puskiin niin nopeasti, ettei kukaan edes kunnolla ehtinyt nähdä.
Persut olisi hallituksessa, jos Katainen ei olisi vaatinut heiltä sitoutumista rahat EU:lle -politiikkaan.