Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harkitsen tukiperheeksi ryhtymistä

Vierailija
24.11.2011 |

miettinyt tätä vuoden verran. Kokemuksia?



Olen naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Voinko kuitenkin ruveta ns.yksin "tukiperheen vastuuhenkilöksi", niin että vain minä käyn kurssit, minun nimi papereissa, minä kannan vastuun jne

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoa?

Vierailija
2/4 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukihenkilönä tapaat lasta ja viet harrastamaan ym. mutta et ota kotiisi yöksi.

Tukiperheeksi pitää sitoutua koko perheen, myös lasten mielipide kysytään. Tukiperheeseen lapsi tulee esim. kerran kuussa viikonlopuksi. Ei onnistu jos ei koko perhe oli täysillä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukihenkilönä tapaat lasta ja viet harrastamaan ym. mutta et ota kotiisi yöksi.

Tukiperheeksi pitää sitoutua koko perheen, myös lasten mielipide kysytään. Tukiperheeseen lapsi tulee esim. kerran kuussa viikonlopuksi. Ei onnistu jos ei koko perhe oli täysillä mukana.


tukihenkilötoiminnasta en taida olla kiinnostunut

Vierailija
4/4 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tukiperheen vanhempien edes käydä valmennusta? Eikö se ole sijaisvanhemmille tarkoitettu? siis ainakin se PRIDE. Tukiperhetoiminnassa pitää olla molemmat vanhemmat mukana vaikka toinen kantaisikin enemmän vastuuta.... ja käyhän ne sos.työntekijät kotona ja haastattelevat.