Harkitsen tukiperheeksi ryhtymistä
miettinyt tätä vuoden verran. Kokemuksia?
Olen naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Voinko kuitenkin ruveta ns.yksin "tukiperheen vastuuhenkilöksi", niin että vain minä käyn kurssit, minun nimi papereissa, minä kannan vastuun jne
Kommentit (4)
Tukihenkilönä tapaat lasta ja viet harrastamaan ym. mutta et ota kotiisi yöksi.
Tukiperheeksi pitää sitoutua koko perheen, myös lasten mielipide kysytään. Tukiperheeseen lapsi tulee esim. kerran kuussa viikonlopuksi. Ei onnistu jos ei koko perhe oli täysillä mukana.
Tukihenkilönä tapaat lasta ja viet harrastamaan ym. mutta et ota kotiisi yöksi.
Tukiperheeksi pitää sitoutua koko perheen, myös lasten mielipide kysytään. Tukiperheeseen lapsi tulee esim. kerran kuussa viikonlopuksi. Ei onnistu jos ei koko perhe oli täysillä mukana.
tukihenkilötoiminnasta en taida olla kiinnostunut
Tarvitseeko tukiperheen vanhempien edes käydä valmennusta? Eikö se ole sijaisvanhemmille tarkoitettu? siis ainakin se PRIDE. Tukiperhetoiminnassa pitää olla molemmat vanhemmat mukana vaikka toinen kantaisikin enemmän vastuuta.... ja käyhän ne sos.työntekijät kotona ja haastattelevat.
tietoa?