Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö auto huollattaa merkkiliikkeessä vai käykö
24.11.2011 |
muukin valtuutettu liike? Paljonkohan huolto suunnilleen maksaa? Autossa ei tietääkseni vikoja ja sillä on ajettu vajaa 20t km.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla