Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimiehiä?

Vierailija
07.12.2011 |

Miten totutte negatiivisen palautteen antamiseen työntekijällä? Yhdestä työntekijästä on asiakas valittanut ja pitäisi ottaa puheeksi. Inhottavaa, mutta pakko. Olisi paljon järkevämpää, että asiakkaat antaisivat palautteensa suoraan työntekijälle, mutta haluavat näköjään pomon tietävän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehet suorastaan nauttii siitä.

Vierailija
2/7 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten totutte negatiivisen palautteen antamiseen työntekijällä? Yhdestä työntekijästä on asiakas valittanut ja pitäisi ottaa puheeksi. Inhottavaa, mutta pakko. Olisi paljon järkevämpää, että asiakkaat antaisivat palautteensa suoraan työntekijälle, mutta haluavat näköjään pomon tietävän.


Siinä nyt ei ole järjen häivää jos ainoastaan ko. henkilö tietäisi millaista palautetta on saanut. Jos ei esimies tiedä mitä osastolla tapahtuu niin johan on piru merrassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo palaute on sellaista, että sen tosiaan olisi voinut sanoa suoraan työntekijälle ilman esimiehen luona käymistä.



AP

Vierailija
4/7 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo palaute on sellaista, että sen tosiaan olisi voinut sanoa suoraan työntekijälle ilman esimiehen luona käymistä.

AP

kun asiakas nimenomaan haluaa, että sinä huudat ja räyhäät sille työntekijälle ja uhkaat potkuilla.

Vierailija
5/7 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaute, tuntuipa ne miten tyhmiltä tahansa.

Vierailija
6/7 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole vaikea ottaa puheeksi.



Potkujen antaminen pistää jo mietityttämään, kuinka sen asian muotoilee niin, että syy ja seuraus tulee ymmärretyksi. Ei siis mikään pärstäkerroin syy.



Mutta mä olenkin liian lepsu pomo. En tykkää pelkästään sanoa, että kamat kasaan ja kassan kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin työntekijältä, että kun tuli tämmöstä palautetta niin mistähän siinä tilanteessa oli kysymys, mitä oikeasti tapahtui ja kokiko työntekijä, että palaute oli tilanteesta oikeanlaista.



Sitten jatkaisin keskustelua että miten seuraavan kerran miten tilanne hoidetaan fiksummin ja pidetään asiakkaat tyytyväisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan