Esimiehiä?
Miten totutte negatiivisen palautteen antamiseen työntekijällä? Yhdestä työntekijästä on asiakas valittanut ja pitäisi ottaa puheeksi. Inhottavaa, mutta pakko. Olisi paljon järkevämpää, että asiakkaat antaisivat palautteensa suoraan työntekijälle, mutta haluavat näköjään pomon tietävän.
Kommentit (7)
Miten totutte negatiivisen palautteen antamiseen työntekijällä? Yhdestä työntekijästä on asiakas valittanut ja pitäisi ottaa puheeksi. Inhottavaa, mutta pakko. Olisi paljon järkevämpää, että asiakkaat antaisivat palautteensa suoraan työntekijälle, mutta haluavat näköjään pomon tietävän.
Siinä nyt ei ole järjen häivää jos ainoastaan ko. henkilö tietäisi millaista palautetta on saanut. Jos ei esimies tiedä mitä osastolla tapahtuu niin johan on piru merrassa.
tuo palaute on sellaista, että sen tosiaan olisi voinut sanoa suoraan työntekijälle ilman esimiehen luona käymistä.
AP
tuo palaute on sellaista, että sen tosiaan olisi voinut sanoa suoraan työntekijälle ilman esimiehen luona käymistä.
AP
kun asiakas nimenomaan haluaa, että sinä huudat ja räyhäät sille työntekijälle ja uhkaat potkuilla.
palaute, tuntuipa ne miten tyhmiltä tahansa.
niin ei ole vaikea ottaa puheeksi.
Potkujen antaminen pistää jo mietityttämään, kuinka sen asian muotoilee niin, että syy ja seuraus tulee ymmärretyksi. Ei siis mikään pärstäkerroin syy.
Mutta mä olenkin liian lepsu pomo. En tykkää pelkästään sanoa, että kamat kasaan ja kassan kautta.
Kysyisin työntekijältä, että kun tuli tämmöstä palautetta niin mistähän siinä tilanteessa oli kysymys, mitä oikeasti tapahtui ja kokiko työntekijä, että palaute oli tilanteesta oikeanlaista.
Sitten jatkaisin keskustelua että miten seuraavan kerran miten tilanne hoidetaan fiksummin ja pidetään asiakkaat tyytyväisenä.
esimiehet suorastaan nauttii siitä.