Lue keskustelun säännöt.
Aiheutinko itselleni ruokamyrkytyksen?
23.05.2011 |
Otin jauhelihan pakkasesta. Laitoin sulamaan kuumaan veteen 1-1,5 tunniksi. Tätä ennen pudotin jäisen rasian lattialle, johon tuli reikä, jota en huomannut. Otin rasias vedestä, jonka sisälle tietysti sitä vettä oli mennyt. Kuuma vesi oli muuttanut osan jauhelihan väristä. Paistoin kuitenkin lihan huolellisesti, tein normaalisti kastikkeen ja söin sitä kuuden aikaan. Tunti sitten alkoi etova olo, minkä päätteeksi oksensin.
Voiko olla ruokamyrkytys?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotka veden kautta menneet jauhelihaan? Toivottavasti olet jo kunnossa...