Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Auttaisittako!? Kyse raskaustestistä..
24.07.2011 |
testiä tehdessä tuli heti kaks viivaa. Mut sitten viiden minsan päästä ei näkynyt, ku tarkistusviiva. Ei ees haamua toisessa. Huh, helpotus. Mut meinaako toi jotain, ku aluksi näky?? Mä en haluis tänne toista vauvaa..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Apua, mä en halua enää vauvoja meille.