Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko normaalia ottaa etäisyyttä omaan äitiin kun suunnittelee omia lapsia?
24.07.2011 |
Miehen kanssa me molemmat toivotaan kovasti omia lapsia ja ollaan aloitettu "yrittäminen". Olen varma että miehestä tulee hyvä isä. Mutta pelkään että minusta tulee huono äiti. Oma äitini ei ollut mikään hyvä äiti. Nyt monet lapsuuden asiat mitä olin jo unohtanut on noussut esiin. Nyt kun suunnittelen omaa perhettä, en halua olla tekemisissä oman äidin kanssa. Minua pelottaa että teen samoja virheitä. Onko tämä tavallista?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa