Onko yhtäkään lehtimyyjää paikalla?
Minua kiinnostaisi tietää, että kehotetaanko teitä tosissaan ilmoittamaan asiakkaalle, että kyllä me nyt laitetaan teille tämä paketti tulemaan, vaikka asiakas sanoisi 6 kertaa ei kiitos, hei hei? Minusta tämä on jo häirintää jollakin tasolla. En halua kenellekkään lyödä luuria korvaan, lehtimyyjät tekevät vain työtään, mutta jos kuudennella kerralla kun sanon ei kiitos, vieläkin sitä pakettia ollaan minulle lähettämässä, mielestäni minulle ei paljon jää valinnan varaa, vai? Etenkään kun siis lapsi vaatii huomiota eli aikaa ei ole rajattomasti.
Kommentit (2)
Olin peräti 5 päivää puhelinmyyjänä, liittymiä kauppasin. Koulutuksessa oli selvät ohjeet lähes kaikkiin tilanteisiin, ja sellainen "perusrunko" siihen myyntipuheluun. Ohjeena oli, että asiakkaalle ehdotetaan kauppaa 5-10 kertaa, eri sanoin ja eri tavoin, vaikka hän kieltäytyisikin useita kertoja.
mielestäni. Noh, eikai sille mitään mahda, mutta mielestäni niin ei kauheasti kauppoja aikaiseksi saada vaan korkeintaa asiakas vihaiseksi. :D
Olin peräti 5 päivää puhelinmyyjänä, liittymiä kauppasin. Koulutuksessa oli selvät ohjeet lähes kaikkiin tilanteisiin, ja sellainen "perusrunko" siihen myyntipuheluun. Ohjeena oli, että asiakkaalle ehdotetaan kauppaa 5-10 kertaa, eri sanoin ja eri tavoin, vaikka hän kieltäytyisikin useita kertoja.