Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduin 20 kg, en löydä enää vaatteita kaupasta :(

Vierailija
17.05.2011 |

En ois ikinä uskonut, mutta näin on. Ennen kokoa XXXL (50-52), nyt koko 44, enkä löydä yhtä ainutta istuvaa vaatekappaletta. Housut ihan ok, löytyy, mutta yläosa... Tänäänkin kokeilin lukemattomat topit ja t-paidat ja tunikat ja jakkumaiset yläosat, heti kun rintojen kohalta menee kiinni tai valahtaa alas, on alaosa niin teltta kuin vain voi olla! Eräs pitkänmallinen mekko istu tosi mukavasti edestä ja sivuilta, mutta taakse muodostui pepun yläpuolelle "pussi", ns. toinen perse. Tämän siis huomasin toistuvan monessa muussakin vaatekappaleessa.

Ei paljon naurata kun minulla ei ole yhtäkään kesäyläosaa. Hauskaa kesää minulle roskasäkissä.

Onko kenelläkään samaa ongelmaa ja mistä löydätte vaatteita? Kertokaa suunnittelijoita, kauppoja, ihan mitä vaan!! Minun mitat on siis 114-94-116! Tarkoitus viel pudottaa kesän aikana 10kg! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi: onnittelut hienosta painonpudotuksesta! Ymmärrän että ottaa päähän, kun ei voi täysin iloita asiasta tuon vaateongelman vuoksi.

En osaa oikein auttaa muuten kuin koeta nähdä asian positiivinen puoli: Kun et nyt löydä hyviä vaatteita, se ehkä kannustaa sinua saamaan vilä tuon -10kg, jolloin "joudut" taas ostamaan uudet vaatteet. Ehkä niitä sitten löytyy paremmin. Harrasta myös kiinteyttävää liikuntaa, niin vaatteet istuu kauniimmin.

Vierailija
2/8 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vyötärö oli 36 ja lantio 42. Synnytykset ovat onneksi korjanneet tuon asian :/

Vierailija
4/8 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin läski olo, että huh. :( Ja sitä oloa lisää just tää vaatetuska. Kaikki viime kesän vaatteet on isoja ja uusia ei kaupoista löydy.

Vierailija
5/8 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mitat paljon pienemmät kun pudotusta oli koosta 40-42 kokoon 36-38 mutta ihan sama ongelma on. Trikoopaidat mulle vielä menee 38-kokoisena mutta saman kokoiset paidat ovat ongelma. Ne mitkä mahtuvat rintojen ja hartioitten kohdalta, ovat vyötäröltä löysiä. Ja mulla ei edes ole vyötäröä varsinaisesti, mitat n. 96-74-96...

Alaosa alkaa olla 36 kokoa, yläosasta on hartioitten takia otettava 38.

Vierailija
6/8 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans sama ongelma kymmenen kilon pudotuksen jälkeen. Nyt löysin meandi:lta kivoja. esim. takki, jossa on röyhelö helmassa ja riikinkukkopaita ja huutonetistä huusin pari meandi:n vanhempaa, saman mallin vaatetta.

Vierailija
7/8 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes tajusin et mulla kriteerit vaatteille oli muuttunu. Ennen kelpasi mikä vaan musta säkki jossa oli mahdollisiman monta x:ää ennen l:ää. Nyt vaadin enemmän vaatteelta. Kyllä niitä löytyy kunhan opit tuntee uuden kroppaasi paremmin : )

Vierailija
8/8 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän auttoi asiaan, kun lihoin joskus parikymppisenä. Mekkojen löytäminen oli nuorena ihan hanurista, joten äiti sitten ompeli mulle muutamaan juhlaan mekon, kun mistään kaupasta ei löytynyt sopivaa. Jos osaat itse ommella, niin itse tekemällä tai valmisvaatetta oikeista kohdista kaventamalla voisit saada mieleistä vaatetta.