Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Green Hill vaatemerkki? Kokemuksia haalareista?
Kommentit (3)
jo neljättä vuotta. Todella hyvä haalari! Pitää vettä, hylkii likaa. Hieman kulumaa plvissa, muuten melkein kuin uusi. Ainut miinus on, ettei ole mitenkään erityisen nätti, mutta tosi hyvä ulkoiluhaalarina. Niin ja on muuten tosi kevytkin vielä. Silloin maksoi oikean hintaisena 60e eli lassien kans samaa hintaluokkaa,mutta paljon laadukkaampi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noita toppahaalareita olen katellut, kun ovat nyt alennuksessa. Olisi sitten ensi talvea varten valmiina. Muilla kokemuksia noista välikausihaalareista? Ap
Alue: Aihe vapaa
viime keväänä ostin välikausihaalarit ko merkkiä. Kangas oli jäykkä/kankea,jalkalenksut puuttui, hihan kuminauha liian kireä ym pientä ikävää.