Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tässä Idolsissa.

Vierailija
24.02.2011 |

Näyttäis enemmän noita laulupätkiä, ei mitään turhaa sontaa tässä vaiheessa. Ja miks ei näytetä niitä "epäonnistuneita" lauluja noissa riveissä?



Vai sitä jotain "ennakkosuosikin jäätymistäkö" odotetaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun vertaa Am. Idoliin, miten huonoja noi oikein voi päästää jatkoon? Ykskään näistä kotimaisista ei siellä selviäis Hollywood-viikolle.

Vierailija
2/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nättipoika-Severi pääsi jatkoon ja se Timo ei. Ja molemmat epäonnistu tässä. Paskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lauloi stairway to heaven olis pärjännyt hollywoodissa

Vierailija
4/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä pärstäkerroin läpäisy. Ja jos "nätimmällä" vaikutti aiempi koelaulu, niin miksei sillä kitaramiehellä?

Vierailija
5/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä pärstäkerroin läpäisy. Ja jos "nätimmällä" vaikutti aiempi koelaulu, niin miksei sillä kitaramiehellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi