Lue keskustelun säännöt.
Mitä lahjaksi 9-vuotiaalle pojalle?
17.01.2011 |
Hänellä on aika paljon gormiteja, baguganeja ym. Mä en nyt yhtään tiedä mikä vois olla hyvä lahja. Auttakaa :)
Kommentit (4)
Legot on aina hyviä, mut mietin vain et leikkiihän vielä 9-vuotiaat legoilla?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hänen että useamman kaverinsa synttärit. Kirjat ovat olleet yleisin lahja ja onneksi meillä myös lapsen mielestä paras. Sellaisia 100-sivuisia salapoliisikirjoja.
haluaa vain legoja. Ei enää leiki millään muulla, on siis luopunut kaikista muista leluistaan. Ainoastaan legot kelpaa ja niistäkin mieluiten lego city.
on meillä kova sana.
Leffaliput myös ilahduttavat aina.