Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Facebook-kysymys - Auttakaa!
12.04.2010 |
Onko niin, ettei kukaan muu näe luomiasi kaveriryhmiä, siis miten olet ryhmät nimennyt ja kuka kuuluu mihinkäkin ryhmään? Haluaisin luoda ryhmän, jonka jäsenet eivät näe tilapäivityksiäni tai mitään muutakaan seinälläni olevaa juttua. Näkyykö siis nämä ryhmät ulkopuolisille? Olen nähnyt joidenkin profiilissa ystävät eriteltynä esim. työpaikan ja harrastusten mukaan.
Kommentit (3)
luokkakaverit ja lasten kaverit mm. sellaisella listalla joille ei näy mun tilipäivitykset jne
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta kertoisiko joku vielä ystävällissti miten ryhmiä luodaan?
Alue: Aihe vapaa
Miten näitä ryhmiä luodaan? :)