Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun ei muista vuosipäivää

Vierailija
13.06.2010 |

Elin aika sumussa viime loppukesän ja alkusyksyn... oikeestaan koko loppuvuoden ja tapasin sinä aikana miehen jonka kanssa hummaillaan edelleen.



Mutta ahdistaa kun en muista milloin alettiin hengailee, milloin ensimmäisen kerran oltiin sängyssä jne, ihan tälläsii perusjuttui.



Ei niinku mitään tietoa ja mieskään ei muista tarkalleen... Mitään tekstiviestejä tai sähköposteja ei ole tapaamisista todisteena



Oonko vähän outo ku tämmöset jutut ahdistaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan