Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tietäiskö täällä kukaan FB:stä...
01.01.2010 |
Saako sen "laatikot" välilehden jotenkin tyhjennettyä tai osan "laatikoista" siirrettyä vaikka seinälle? Jos, niin miten? (help centeristä en löytänyt vastausta)
Siivoilin siellä, mutta onko nuo laatikot olevinaan sitten jotain arkistointilaatikoita, kun en löytänyt sieltä mitään "poista" kohtaa? Jotenkin muistaisin siirtäneeni laatikoihin jotain seinältäni, mutta eikö se onnistukaan toisinpäin?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa