Myyjä suuttui kun en ostanut mitään!
Menin töiden jälkeen liiviliikkeeseen sovittamaan rintaliivejä. Tarkoitus tosiaan olisi ostaa liivit. Aika monia liivejä tuli sovitettua, mutta yksikään niistä ei ollut ylitse muiden. Kaikki olivat vähän sellaisia "ehkä" tapauksia. Yksinkertaiset perusliivit maksovat 40 € ja vähän hienommat n. 100 €. Missään liiveissä ei ollut hintaa näkyvissä, mutta myyjä kertoi noin hintoja suullisesti. Päätin etten kuitenkaan ihan näin nopeasti tee päätöstä ja heti osta, kun ei mikään ollut tosi kiva. No myyjä oli tosi närkästynyt. "Mitä? Etkö tosiaan mitään ota? Olihan tuossa vaikka kuika monta hyvää. Hän kun joutui penkomaan ja ettimään minulle sopivaa kokoa. Sovititkin niin monia."
Mitä mieltä olette tällaisesta myyjästä?
Kommentit (15)
Sadan euron sijoitus on jo niin iso että sitä pitää harkita ja olla asiasta varma.
vaan todellakin täytyy vertailla ja miettiä mihin pienet rahansa sijoittaa- liivit kun on aikas tyyriit jos ja kun ne on pakko ostaa liiviliikkeestä!!
Olisit sanonut että yksikään ei ollut täysin sopiva ja yhtäkään et ota.
Oikeastiko ajattelet että liivit olisivat siitä parantuneet kun olisit miettinyt asiaa viikon?
Joko liivit ovat hyvät tai sitten ei.
Jos ovat niin ne ostetaan hinnasta viis ja jos ei niin ei ne paremmaksi pohtimalla muutu.
Joko liivit ovat hyvät tai sitten ei.
Jos ovat niin ne ostetaan hinnasta viis ja jos ei niin ei ne paremmaksi pohtimalla muutu.
Tai sitten tilaan Bravissimosta. Sieltä saa kolmet liivit satasella.
T: ap
mieltä, jos on sopivat niin ostetaan, jos ei ole niin sitten jää kauppaan.
vain myyjää miellyttääkseen. Myyjältä meni hermot ja hän näytti sen. Se on kardinaalivirhe.
että hän joutuu etsimään varastosta niitä liivejä. Oli muuten paikan omistaja kyseessä. Pistäis sitten itsepalveluliikkeen pystyyn jos ei viitti varastoja kaivella.
Ei minustakaan kiva ollut niitä sovitella niin montaa, mutta kun ei aluksi edes uskonut kokoa jonka sanoin. Alkoi ensin tyrkyttää liian isolla ympärysmitalla ja liian pienellä kupilla.
Anna liikkeeseen napakkaa palautetta vaikka kirjallisesti myyjän käytöksestä. Jos on omistaja itse, niin tuskinpa on liike kauaa pystyssä.
mutta vielä asiattomampaa, ettei ollut hintoja näkyvillä. Myyjähän voisi vaikka hatusta tempaista hintoja!
Minusta tuollainen hinnattomuus on jopa lainvastaista - tietääkö joku asiasta tarkemmin?
Minustakin on outoa, että liiveissä ei ollut kiinteää hintaa. Olisiko niistä voinut neuvotella? Myyjässä oli nyt vika, ei ap:ssa. Mitään ostovelvoitetta ei ole, vaikka liivejä sovittaakin.
että noin keski-ikäiset, pikkuliikkeiden omistajarouvat todella loukkaantuvat ja näyttävät sen, jos ei osta mitään. No tietääpä ettei mene sellaiseen liikkeeseen toiste. Varsinkin kun yleensä Stockalta löytyy ja saa rauhassa katsella ja miettiä.
Varmaan sitä harmitti, mutta jos syyllistää asiakkaita sovittamisesta, ei voi kyllä sitten odottaa jatkossa mitään myyvänsä.