Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten teillä juhlitaan lapsen nimipäiviä?
28.03.2008 |
Meillä synttärit ja nimpparit lähellä toisiaan ja nimppareitakin olisi kiva ainakin pienimuotoisesti jotenkin juhlistaa - kaipaan siis ideoita että mitä pientä arjesta poikkeavaa niihin voisi liittyä :)
Kommentit (4)
Ei mitään ökyilyä, eikä kaverijuhlia kuten synttäreillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei kyllä muutenkaan varmaan juhlittaisi, ainakaan mitenkään isosti
Alue: Aihe vapaa
Mutta jos me aletaan viettää niitä joskus lasten ollessa isompia, niin haluaisin pitää nimpparit huomattavasti pienimuotoisempina kuin synttärit. Ei vieraita, ei lahjoja, mutta esim. nimpparikakku voisi olla ja mahdollisesti tehtäisiin " jotain erityistä kivaa" oman perheen kesken. Mentäisiin vaikka leffaan tai Korkeasaareen tai jotain.