Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan toi nyt sitten influennssa vai normaali flunssa?

Vierailija
10.04.2008 |

Mies eilis aamusta kuumeessa (38,5), lihakset kipeät, hieman nenä tukossa ja vuotaa, väsynyt. Mies epäilee että kylmettyi tiistaina, kun oli aika kylmä tuuli ja sade.



Mutta siis miten kauan noin niin kun yleensä menee ennen kui tarttuu toisiin?



Ei vitsit miehen serkku soitti ja sanoi, että tää tauti kestää 3 viikkoa. Ei vitsit, jos meille koko perheelle tulee vuorollaan niin sairastetaan varmaan vielä kesäkuussakin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla