Lue keskustelun säännöt.
3v tyttö kaivaa koko ajan nenää ja syö räkää :/ Mikä avuksi?
20.02.2008 |
Kun sormi on nenässä ja kiellän niin nappaa sormen tosi nopeasti suuhun. Sitten pian sormi on jo uudestaan nenässä...
Kommentit (2)
se ehkäsee tulevaisuudessa flunssilta! on siis terveellistä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen kyllä 30 enkä 3...
=)