Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka olikaan se ihana laulajatar joka Suomessakin vasta kävi..?
07.11.2007 |
Euroopan huippuja ja kovin kauniisti lauloi. Siis vain tv:ssä kuulin.. Mikä olikaan nimi?? Ehdotuksia :)
Kommentit (2)
Ei ei ei. Oliks sillä siis ihan keikka täällä? Miksi en tiennyt, voi miksi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos sais enemmän vinkkejä? Ei huuman sivuillakaan ollut ketään ulkomaalaista naisesiintyjää tältä syksyltä.
Gwen Stefani oli suomessa kylläkin mutta hän on jenkki.