Lue keskustelun säännöt.
mihin pitää ilmoittaa naimisiin menosta ja nimen muutoksesta??
Kommentit (2)
kela-kortti tulee automaattisesti uudella nimellä, voi mennä kuukausikin..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänkela-kortti tulee automaattisesti uudella nimellä, voi mennä kuukausikin..
naimisiinmenosta ei varmasti tarvitse ilmoittaa mihinkään, nimenmuutoksesta sellaisiin paikkoihin, mihin tieto väestörekisterikeskuksesta ei mene automaattisesti, lisäksi joudut tietysti vaihtamaan ajokortin, passin ja pankin kortit uudelle nimelle.