Lue keskustelun säännöt.
Valitusta miehestä..
26.12.2007 |
Joo, tiedän että olen itsekäs ja ties mitä, mutta silti ottaa kupoliin kun mies viettää koko päivän kavereidensa kanssa futista katsoen :/
Joulunpyhät ollaan vietetty yhdessä, pitäisi kai olla tyytyväinen. Mutta olisi ollut kiva tää viimeinenkin vapaapäivä olla ihan kotona vain.
Olen raskaana rv33 ja ärsyttävä nuha puskee päälle
*säälikää edes vähän*
Kommentit (2)
Joo hyvinhän mulla sit menee..
Niin mä tässä mussutankin herkkuja koneen ääressä.
Ärsyttävä ukko.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
odotusaikakin hupenee silmissä. Taputa vatsaasi, syö parit konvehdit ja painu päikkäreille!