Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoi tämä ruokavalio

Vierailija
09.12.2007 |

Olen tänää syönyt (normaali ruokapäivä)



Aamulla salaatti jossa vähän tonnikalaa,raejuustoa ja salaatinlehtiä,vettä



Päivälliseksi kaksi paistettua munaa,mango 1 nakkimakkara ja vähän juustoa (oltermannia),vettä



Illalla kolme leipää jossa valkosipulilevitettä päällä,kourallinen pähkinöitä,vettä ja pepsi maxia.







Mitä lisäisit/vähentäisit? mitat ovat nyt 178cm ja 92kg. Tarkoitus olisi laihtua 10kg aluksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön noin vähän, elimistössä aineenvaihdunta hidastuu -> laihtuminen hidastuu -> jos palaat entiseen ruokavalioon, paino nousee nopeasti entistä korkeammalle.



Laske itse finelin sivuilta energiamäärät ja pyri syömään vähintään 1200kcal (mutta laihdut vaikka söisin 1500kcal).

Vierailija
2/4 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla salaatti jossa vähän tonnikalaa,raejuustoa ja salaatinlehtiä,vettä

-> Syö kunnon annos, jos haluat jatkaa salaattilinjalla.



Päivälliseksi kaksi paistettua munaa,mango 1 nakkimakkara ja vähän juustoa (oltermannia),vettä

-> Nakit pois, oltermannin tilalle kevytjuustoa. Toisen munan tilalle leipää.



Illalla kolme leipää jossa valkosipulilevitettä päällä,kourallinen pähkinöitä,vettä ja pepsi maxia.

-> Pähkinät pois, paljon rasvaa. Leivän päälle kalkkunaa ja kasviksia!



Sinuna alkaisin ottaa joka aamu monivitamiinivalmistetta, lisäisin hedelmät (ainakin 3 päivässä!) ruokavalioon ja söisin useammin. Kattavan selostuksen saat alan ammattilaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/4 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aterioiden väli on liian pitkä. Parempi on syödä 3 - 4 tunnin välein jotain. Ota mukaan välipalat: hedelmä, rahkaa, leipä tms.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä