Lue keskustelun säännöt.
Heh, mun pikkusiskoa (12v.) luultiin lapseni äidiksi kaupassa.
21.12.2007 |
Oma lapseni on siis 3v. ja oli tädin kanssa kaupassa. Ilmapallojen jakaja oli sitten lapselle sanonut, että anna äidin sitoa pallo johonkin kiinni. Huvittavaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla