Lue keskustelun säännöt.
Mistä te tiedätte...
16.07.2006 |
haluatteko lapsia ja millon haluatte? Meilla on yksi kolmivuotias, joka sai alkunsa (puoli)vahingossa - ja onneksi sai, niin ihana se on. Mies vaan haluaisi toisen, mutta mulla vaihtelee olo koko ajan. Millä perustein te päätätte, että nyt saa tulla. Siis jaksatte olla hyvä asenne päällä koko ajan? Ettekä heti yrityksen jälkeen tule katumapäälle ja innoissaan odota kuukautisia tuleviksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kannata hoppuilla.