Lue keskustelun säännöt.
Huomenna kerhossa lelu- ja eväspäivä
17.01.2007 |
Minkälaista evästä sinne laitetaan mukaan? karkkia ei saa ottaa. laitanko vaan leipää tms. ja pillumehu? Mietin vaan et jos toiset ottaa jotain muuta hyvää niin tuleekohan paha mieli kun toisilla on ja meillä ei? Mitä te ootte laittanut?
Kommentit (3)
ja joo ennen se pillimehu kun pillu... :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai sitten hedelmiä kuorittuna ja lohkoittuina.
siis PILLImehu.. =) ap