Lue keskustelun säännöt.
Miksi joillekin on ylivoimaisen vaikeaa kirjoittaa nimi BJÖRKQVIST oikein?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Minä ihmettelen tuon lisäksi myös sitä, ettei Tony Halmeen etunimeä osata kirjoittaa oikein vaan aina näkee niitä Toni Halme -väännöksiä. Samoin Gustafsson on näköjään todella vaikea nimi...eilenkin oli tällä palstalla Gustaffson.