Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillekin on ylivoimaisen vaikeaa kirjoittaa nimi BJÖRKQVIST oikein?

Vierailija
13.12.2006 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen tuon lisäksi myös sitä, ettei Tony Halmeen etunimeä osata kirjoittaa oikein vaan aina näkee niitä Toni Halme -väännöksiä. Samoin Gustafsson on näköjään todella vaikea nimi...eilenkin oli tällä palstalla Gustaffson.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä