Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä tälläsestä " ystävyydestä"
23.01.2007 |
Kaveri hakee jatkuvasti kinan/riidan aihetta. On jopa keksinyt asioita päästään siis että mukamas olen puhunut hänestä asioita joita en todellakaan ole. On väittänyt että olen kertonut itsestäni " rankkoja" juttuja ja uskon että hän voisi puhua musta eteenpäin paskaa jos en enää ota yhteyttä tms. Kerskuu usein sillä että hänellä on täydellinen elämä ja vain pinnallisia ongelmia. Osaa kyllä olla ihan mukavakin joskus. nyt tyypistä ei ole hetkeen kuulunut mitään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla