Lue keskustelun säännöt.
Miksi kaikissa puolivalmisteissa ilmoitetaan valmistusaika päin honkia?
17.01.2007 |
Siis tyyliin jäinen peruna-sipulisekoitus ja kerma 20min uunissa. Mulla kestää ainakin 1½h, ennenkun se on pehmeää ja kunnolla kypsää! Sama homma kalapuikoissa ym.
Kommentit (3)
jos jotain kanafileitäkin pitää vain suositellun ajan uunissa, niin punaista on sisältä.
Karjalanpaistilihoissakin on ohje että 1,5-2 h on valmistusaika. Kypsää toki tulee, muttei hyvää siinä ajassa. Mieluiten 4-5 tuntia, niin jo on hyvää, mureaa ja maukasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muuten tulee aika kuivia köppyröitä.
totta! jopa mikro ruuat on päin pyllyä. jos ohjeessa lukee että 600w 2-4 min, ni varmasti saa pitää joka 8mnin ja 900w tai sit 1-2min ja 400w