Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnossa myyntihinta 30% velattomasta hinnasta. Olen joskus kuullut,

Vierailija
15.01.2007 |

että sitä loppulainaa (70%) ei tarvitsisi ekoina vuosina lyhentää paljoakaan, jollei halua? Pitääkö paikkansa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ostaisi tuollaisella diilillä, ennemmin niin että suhteet toisin päin.

Vierailija
2/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kohdekohtaista. Kysy välittäjältä tai kuka sitä myykin.



Tuollainen yhtiölaina ei ole välttämättä edullisin. Se on totta, että as. oy:t saavat usein edullisemmat lainaehdot kuin yksityinen, mutta toisaalta yhtiölainasta ei saa korkovähennyksiä. Lainan ottamisen ajankohtakin vaikuttaa esim korkoon ja korkomarginaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta huono diili, joten otettiin oma pankkilaina ja maksettiin kaikki pois saman tien.

Vierailija
4/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä toi ois edullinen diili. Paisti jos ootte ensiasunnon ostajia, eli ette maksais muutenkaan varaisnsiirtoveroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän