Lue keskustelun säännöt.
Asunnossa myyntihinta 30% velattomasta hinnasta. Olen joskus kuullut,
15.01.2007 |
että sitä loppulainaa (70%) ei tarvitsisi ekoina vuosina lyhentää paljoakaan, jollei halua? Pitääkö paikkansa?
Kommentit (4)
Varmaan kohdekohtaista. Kysy välittäjältä tai kuka sitä myykin.
Tuollainen yhtiölaina ei ole välttämättä edullisin. Se on totta, että as. oy:t saavat usein edullisemmat lainaehdot kuin yksityinen, mutta toisaalta yhtiölainasta ei saa korkovähennyksiä. Lainan ottamisen ajankohtakin vaikuttaa esim korkoon ja korkomarginaaliin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Musta huono diili, joten otettiin oma pankkilaina ja maksettiin kaikki pois saman tien.
Siinä mielessä toi ois edullinen diili. Paisti jos ootte ensiasunnon ostajia, eli ette maksais muutenkaan varaisnsiirtoveroa.
En kyllä ostaisi tuollaisella diilillä, ennemmin niin että suhteet toisin päin.