Lue keskustelun säännöt.
onko muita lääkäreitä paikalla?
Kommentit (5)
että jos lääkäri suosittelee sairauslomaa, kannattaa se ilman muuta ottaa. hän pohtii tosissaan sitä, miten työpaikalla pärjätään jos hän jää r-viikolla 31 saikulle.
please?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaipa tutkimisen lisäksi olis mahdolllista työskennellä vaikka asiantuntijatehtävissä esim. KELA. Aika harvassa taitaa vaan nuo hommat olla.
paikalla aina muuten vaan vitun rikkaita ja iso palkkaisia, yleensä ovat ammatiltaan joko akateemisia tai sitten DI. Ei tyhmät reppanat muuta keksi.
täällä yksi lääkealalla oleva biokemisti kommentoi: onhan asiantuntijatehtäviä myös lääkefirmoissa, mm. lääketutkimusten parissa.
Siis mitä muita vaihtoehtoja on?