Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita lääkäreitä paikalla?

Vierailija
03.10.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä muita vaihtoehtoja on?

Vierailija
2/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos lääkäri suosittelee sairauslomaa, kannattaa se ilman muuta ottaa. hän pohtii tosissaan sitä, miten työpaikalla pärjätään jos hän jää r-viikolla 31 saikulle.



please?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tutkimisen lisäksi olis mahdolllista työskennellä vaikka asiantuntijatehtävissä esim. KELA. Aika harvassa taitaa vaan nuo hommat olla.

Vierailija
4/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla aina muuten vaan vitun rikkaita ja iso palkkaisia, yleensä ovat ammatiltaan joko akateemisia tai sitten DI. Ei tyhmät reppanat muuta keksi.

Vierailija
5/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi lääkealalla oleva biokemisti kommentoi: onhan asiantuntijatehtäviä myös lääkefirmoissa, mm. lääketutkimusten parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi