Lue keskustelun säännöt.
1-vuotias nirise ja narisee aina vaan
27.04.2006 |
Onko tämä ikään kuuluvaa vai mitä? Tyytyväinen on vain jos on koko ajan jotain uutta mielenkiintoista puuhattavaa jos silloinkaan. Syöminen on varsinkin vaikeaa, kun kiukuttelee jatkuvasti, ollaan yritetty pitää ruokailut ns. viihdykevapaina, eli ei leluja tms ruokapöytään. Miten muilla?
Kommentit (2)
Ei haittaa vaikka kiukuttelu voimistuu, olin vaan huolissani onko lapsesta kasvamassa joku hirviö...
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainut helpotus mikä tuohon on tulossa niin on kun lapsi oppii itse sanomaan mitä haluaa. Tosin sitten kiukuttelutki voimistuu.