Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin tämä alkuraskauden väsymys helpottaa viimeistään?
23.02.2006 |
Viikkoja 11+2 ja ei riitä 9 tunnin yöunet millään. Ulos ei kiinnosta lähtä ja siivoaminen kiinnostaa vielä vähemmän. Tekis mieli vaan nukkua, mutta mahdotonta kahden villikon kanssa...
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan älytön väsymys. Sitten alkoi helpottaa ja nyt rv 21 ei oikeastaan enää väsytä. Paitsi loppuraskaudessa se väsymys varmaan taas iskee.
Alue: Aihe vapaa
ja sitten kun se on murrosiässä, alkaa taas väsyttää...
Keskiraskaudessa voi olla jokunen energinen viikko :-)