Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista ET OLE IKINÄ TEHNYT mitä mielestäsi useimmat ystäväsi/tuttavasi ovat?

Vierailija
12.12.2005 |

Mä alotan eli mä en oo ikinä harrastannu yhden illan juttuja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan pettänyt, en ole koskaan katkaissut mitään luutani, en koskaan kolaroinut autolla (en siis edes pientä tönäisyä/peltikolaria), en ole koskaan lukenut pääsykokeisiin (siis niihinkään joihin olen päässyt opiskelemaan)

Vierailija
2/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissä,

hautajaisissa,

ristiäisissä,

ulkomailla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut päivääkään töissä eikä minulla ole koskaan ollut naispuolista ystävää.

Vierailija
4/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan tavannut appiukkoani, eli mieheni isää, joka on kyllä ihan elossa ja Suomessa, ja miehen kanssa oltu yhdessä jo yli kahdeksan vuotta

Vierailija
5/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole myöskään ollut kauaa samassa suhteessa, sitoutuminen pelottaa.

Vierailija
6/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan käyttänyt videoita,

maksanut tv-lupamaksua,

omistanut yhtään mitään,

huutanut tai käynyt käsiksi lapseeni...

en ole maksanut yhtään laskuakaan ikinä, tai tankannut autoa.

-8-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut seksiä muiden kuin oman mieheni kanssa.

En ole ollut laskettelemassa Lapin hienoissa laskettelukeskuksissa.

En ole ikinä pelannut golfia.

En ole oksentanut, kun olen juonut viinaa.

Ja niin edelleen...

Vierailija
8/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaisin, mutten uskalla. Asutaan kolmiossa, kun muut asuvat hienoja talojaan. Ja meillä on tulot melkeinpä enemmän kuin muilla, mutta ollaan jänöjä. Ei vaan uskalla ostaa tonttia ja aloittaa projektia. Tuntuu, että tämä 60 000 Euron lainakin on liikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeastaan listasta tulisi minun kohdallani paljon värikkäämpi toisin päin: mitä kaikkea olen tehnyt mitä kukaan kavereista ei ole - hih :D

Vierailija
10/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään koskaan pettänyt, vaikka yhdessä olemme olleet jo 27 vuotta. Mutta en usko useimpien tuttavienikaan pettäneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt lanttulaatikkoa,vaihtanut autoon renkaita.

Vierailija
12/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla ei ole uskonnollista vakaumusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut tupakkaa.

En ole nipistänyt/lyönyt/yms. lastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän