Opiskelija/kotiäiti-perhe. Ajatteletko, että käyvät sossussa?
Kommentit (9)
olemme sellainen perhe ja emme saa sossusta mitään.
eikä isi papan lompsallakaan käydä.
Hyvin pärjätään. Opiskelijatkin, kun voi käydä töissä.
Mies otti opintolainaa. Yhden kerran kävimme sossussa ja olisimme saaneet joka kuukausi n.170 euroa. Mutta emme menneet toista kertaa. Muori siellä suhtautui meihin kuin vähä-älyisiin, vain siksi, että rahaa oli vähän. Mieluummin sitten olimme köyhiä kuin kirkonrotat ja pidimme omanarvontuntomme.
Tiukkaa oli, ja vanhemmat auttovat kyllä joskus rahallisesti. Koskaan ei pyydetty, vanhemmat antoivat oma-aloitteisesti, eikä silloinkaan mitään isoja summia.
ap
Vierailija:
Hyvin pärjätään. Opiskelijatkin, kun voi käydä töissä.
Jos jompikumpi käy töissä, silloin kai on aika selvää, että sossua ei tarvita?
ap
En siis ylläty tai tuomitse jos käyvät.