Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia painonvartijoista, toimiiko se? Vai toimiiko jokin muu paremmin ja pysyvästi?

Vierailija
03.12.2005 |


Olen todella kyllästynyt olemaan LIHAVA ja nyt viimein otan itseäni niskasta kiinni, meiltä vaan on tunnin ajomatka lähimpään pv-ryhmään ja mietin todella kannattaako se?



Haluan viimeinkin tulla normaalipainoiseksi, pysyvästi!!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla toimii. Kannattaa ehdottomasti!!!

Vierailija
2/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


onko se vaikea homma kun joutuu laskemaan niitä pisteitä? vai sujuuko hyvin, mulla kun on lapset jaloissa pyörimässä?



-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Painonvartioissa pudonnu nyt 7,5 kiloo vähän vajaassa 2 kuukaudessa. Ois nopeemminki varmaan puonnu, mut välillä oon aika laiska..=)

Mut tykänny oon, toimii mulla! Kokeile ainakin!

Vierailija
4/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika nopeasti oppii ulkoakin ihan niiden peruselintarvikkeiden pisteet, jolloin pisteiden merkkaamiseen menee muutama sekunti. Mullakin lapset jaloissa pyorii ja hyvin oon ehtiny merkkailla ;)

Vierailija
5/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pudotin painonvartijoissa 17kg n. puolessa vuodessa. Löysäilin jonkun verran, eli kävin viikonloppuisin enemmän tai vähemmän viihteellä ja joskus mässäili. Pysyny on kilot poissa, vaikka lopetin vartijat. Olen aloittanut nopeatempoisen liikuntaharrastuksen 2krt/viikko, eikä ole tarvinnut enää laskea. Kannatan painareita!

Vierailija
6/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siispä ensi viikolla nokka kohti painovartijoita!



-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tutustumassa http://www.karppaus.info

Vierailija
8/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


en juo tai syö mitään maitotuotteita, marjoja enkä oikeastaan kasviksiakaan, eli varmasti laihtuisin kun en söisi mitään ;D



-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin PV:ssä noin 16 kiloa ja saavutin kunniajäsenyyden. Kaikki meni hyvin. Kun olin pysynyt tavoitepainossani jo jonkin aikaa, alkoi suhtautuminen muuttua. Eli minulle sanottiin, että " voisit ja lopettaa laihduttamisen" vaikka en ollut laihduttanut enää pitkään aikaan ja olin ihan normaalipainoinen. Lopetin sitten kokonaan ryhmässä käymisen, vaikka olin kuvitellut, että muille aloittajille on kannustavaa nähdä joku, joka on jo asiassa onnistunut, niin minut suorastaan ajettiin pois. Kaiken huippu oli se, kun en enää saanut asiakaskehteä ja siskoni, joka oli raskaana, sen kyllä sai. Ilmeisesti en ollut enää ns. tuottava jäsen?

Vierailija
10/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en juo tai syö mitään maitotuotteita, marjoja enkä oikeastaan kasviksiakaan, eli varmasti laihtuisin kun en söisi mitään ;D

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en syö em. lisäksi kalaa enkä tuota perunaa laisinkaan.



-ap-

Vierailija
12/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensin kilot lähtee nopeasti ja ollaan niin hoikkia, niin hoikkia, että. Sitten kun näen nämä samat ihmiset vuoden päästä, he ovat 30-40 kiloa lihavampia. Eli kovin pysyvästä muutoksesta ei ole kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmasti että ne ovat terveellisiä? Eikö Paikkareissa sitten kehoteta niitä syömään? :O



Lue joku karppauskirja, esim. Laihdu ilman nälkää hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi