Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA?!! Lääkäri tms..!!!

Vierailija
10.12.2005 |

Huomasin puolivuotiaan tyttömme toisen nännin " sisällä" kovan pienen patin. Mitähän tämä voi olla? Voiko johtua hormoneista? En imetä enää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistin vauvaa ja huomasin tämän. Tahtoisin oikeasti vastauksen pian!!!



ap

Vierailija
2/8 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestu ennemmin siitä jos toisessa ei ole pattia ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kauheen härdelin ja pelästyin. Ne oli vaan turvonneita rauhasia hormooneista johtuen. Tissit oli siis tosiaan kuin a-kupit konsanaan. Näytti tosi oudolta, ja ne oli myös kipeät. On aivan normaalia.

Vierailija
4/8 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko se siis ihan kova pieni pallo?

Vierailija
5/8 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvonnut, voi olla pallo. Googleta lääkärisivuja, netissä paljon lääkärisivuja, jossa tietoa. tai soita reilusti päivystykseen.

Vierailija
6/8 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunee äidin hormoneista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/8 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tytöllä, reilu 1v, on toisen nännin alla kova paukama. Kysyttiin kahdeltakin eri lääkäriltä, pitäisikö huolestua, ja hekin sanoivat, että on ihan tavallista. Tietysti jos patti alkaa tuntuvasti kasvaa, kannattaa varmasti käydä näyttämässä lääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi