Lue keskustelun säännöt.
Teinkö väärin??
03.12.2005 |
Kävin viime yönä klo 05.00 sanomassa naapurille, että laittaa musiikkiaan hiljaisemmalle (kuului meille).
Ja aamulla vein lapun johon kirjoitin, että _Taloyhtiössämme vallitsee hiljaisuus klo 23.00-07.00 välisenä aikana. Tänä aikana on annettava muille asukkaille yörauha_ Ja terveisin hallituksen pj.
Olen hallituksen puheenjohtaja.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun hänelle kävin yöllä sanomassa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja ajattelin hoitaa ilman virkavaltaa