Lue keskustelun säännöt.
Suositelkaa valokuvaamoa Helsinki / Vantaa !
22.01.2009 |
1-vuotiskuvaukselle siis tarve, mikä olisi hyvä ja kohtuuhintainen paikka ?
Kellään kokemusta Myyrfotosta, olisi meidän lähellä ? Tarvittaessa toki voi vähän matkatakin, kunhan paikka on hyvä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käviskö tämä? Ihastuttavia kuvia!!!!!!!!!!!!!!