Lue keskustelun säännöt.
Onko sopivasti taaperolle paalle, jos ulkona sisavaatteiden lisaksi APn kevyttoppapuku ja kosteutta ja tuulta pitava valikelinhaalari?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tehdäänpäs tutkimusta.. :)
Itse olin lapsena iltavirkku ja vieläkin ollaan, kuten saattaa huomatakin.. :)
vaatetuksena
kalsarit ja t paita
paita ja housut
umbron kevytvanupuku ja vk kengät
Itse kuitenki laittaisin helpommin eli sisävaatteet ja toppapuvun