Lue keskustelun säännöt.
Miksi vauvani ei nuku?
09.05.2006 |
Kertokaa miksi vauvani, 5 kk, on yhtäkkiä ruvennut olemaan nukkumatta. Ennen hän nukahti itse ilman nukuttelua sekä illalla että päikkäreille.
Nyt noin 2 viikon ajan häntä ei saa millään yöunille. Tänään piti kanniskella 2 tuntia ennen kuin nukahti.
Päikkäreitä hän on nukkunut tänään vain kolmet, joista ekat 15 min, tokat 30 min ja kolmannet 45 min.
Lisäksi vauva on tosi äkäinen ja kitisee. Syö normaalisti, ei ole kuumetta, ei ole kipeän oloinen eikä vatsavaivoista ole näkyviä merkkejä. Minua sitä paitsi ärsyttää kun vauvojen kaikki vaivat leimataan aina vatsavaivojen piikkiin.
Hyviä vinkkejä syistä ja parannuskeinoista kaipaan, sisaret hyvät!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokeile aristaako ikeniä tai punoittaako ne. Onko syömisen kanssa ollut ongelmia? On yhteydessä hampaiden tuloon.